nedelja, 28. december 2008

Jesen sredi praznične zime

Približuje se novega leta dan in Božična delavnica počasi zapira svoja vrata.

Te dni sem bolj malo pri čestitkarstvu, saj je toliko drugih stvari. Včeraj smo se malo poigravali z origamijem, nastajale pa so tudi prve (po dolgih letih) papirnate cvetlice. Miza v kuhinji se je spremenila v kup papirja. Sem ter tja pa le pade kakšna voščilnica, ko se je potrebno malo spočiti od vseh teh prazničnih dogajanj.
Kot prvo sem sklenila dokončati tri jesensko obarvane motive, za katere je zmanjkalo časa.

Buče..tipične predstavnice tega časa, ki pa jih žal pri naši hiši rade jemo le jaz in starejši dve hčeri.
Barvanje motivov je bilo prav prijetno delo. Nekako sem čutila, da dobro dene, ko sem uporabljala odtenke, ki jih pri božičnih izdelkih ni ravno veliko. Kot bi se nekako spočile oči. Uporabljala sem krede, za majhne lističe pa pisalo v gelu s kovinskim leskom.
Pri vseh treh voščilnicah sem se odločila za obliko kroga za osrednji motiv. Tudi krogi so senčeni s pomočjo kred.

S 3d trakom sem sestavljala po več krogov skupaj in jih na osnovo voščilnice tudi dodajala s trakom. Bela osnova, ozadja pa tokrat popolnoma različna.
Dodajala sem še izsekane delce listov in pa zelene kroge, ki so lepljeni s sekundnim lepilom.

1 komentar:

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika