četrtek, 13. november 2008

Čas za zabavo - Party time!





Pisano, razgibano...kot je pač velika večina zabav.

Tokrat sem za osnovni motiv izbrala napis "HAPPY". Me je prav pritegnil, pa čeprav čisto preprost. Mogoče pa so bile barve tiste, ki so me tako privlekle? Zato sem si tokrat izbrala tudi pisana barvita ozadja. Pojavljajo se barve osnovnega motiva in bela. Ker je tiste beš najmanj. sem to dodala kot prvo podlago, na katero sem lepila ostale.


Ozadja so lepljena na črno in rjavo osnovo. Prav tako napis Party time. Napis je na podlago pritrjen s 3d blazinico.

Vendar pa sem bogato barvitost morala z nečem malo omiliti. Zato sem izbrala še zelene rože, ki sem jih lepila na trši karton in potem obrezala. Na ozadja so dodane s 3d trakom. Tudi pri tisti varianti z gumbom

Okrasni napis Happy je delan v 3d tehniki.
Tu je bilo izrezovanje lahko, saj je šlo zgolj za različne kroge. Osrednje vzorčasto ozadje je prav tako dodano s 3d trakom.



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika