četrtek, 23. oktober 2008

Povabilo na čaj

Moji otroci neverjetno radi pijejo čaj. Nič ni govora o kakšni posebni kulturi pitja čajev, ampak zgolj samo tisto....potešiti žejo. Tudi obiski velikokrat pijejo čaj in tako sem se ob kuhanju čaja in omamnih vonjavah po cimetu, klinčkih, meti....odločila za voščilnico s povabilom na čaj.


Za samo skodelico se sploh ne spominjam več, kje neki sem jo pobrala. Sedaj mi je prišla prav. Po njej sem naredila dve različni ozadji in pa tisti ovalni dodatek, ki je na levi strani voščilnice.









Ozadje s skodelicami je lepljeno zgolj na moder papir in obrezano. Na podlago bele barve je dodano kot prvi element. Drugo, vzdolžno črtasto ozadje sem lepila na dva različna modra papirja, da sem pridobila na trdnosti, saj je ta del na belo osnovo dodan s 3d trakom. Pred pritrditvijo sem naokoli zavezala še modro vrvico v karo. Skodelica je lepljena na trši papir, obrezana. Sestavljena je iz dveh plasti, s tem da je zgornja pomanjšana za ročaj. Dodala sem nekaj rožic. Ovalna dela sta lepljena na črn papir, tanko obrezana in na krajših straneh luknjana in povezana z vrvico. Pravzaprav je ta korak narejen prvi, saj je modra vrvica lepljena zadaj na prvem tiskanem ozadju. Tudi tu sem dodala okrasne rožice.

Sedaj pa na čaj.....tokrat je na vrsti Zimska pravljica.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika