ponedeljek, 20. september 2010

Malo dete -tokrat v modrih odtenkih

En podoboben album je že nastal. Tisti je bil za deklico. Tokrat pa na podoben način in prav tako z dodanim napisom MALO DETE v notranjosti še za fantka.
Ker je precej dolg, sem takole združila (zlepila) dve fotografiji.
Del z izrezanim krogom na desni še ni prilepljen (ima zgolj dodan lepilni trak na spodnji strani). Prilepil se bo šele potem, ko bo pod njim fotografija.
Album je nastajal kar nekaj dni. Začelo se je prejšnji teden, ko sem lovila , iskala primerne papirje. Nimam ravno ne vem kakšne zaloge papirjev. Saj ne da nimam nič, ampak ponavadi nimam ravno tistega, kar bi dani trenutek potrebovala. Ali pa (tudi to se večkrat naredi pri meni) ..... se mi "smili" tisto kar imam in kar nekako ne zmorem moči, da bi to uporabila. Tako priznam, da sem imela pet papirjev, ki bi jih lahko uporabila, ampak potem bi pa bila "bosa", kot rada pravim jaz.

In kolikor grem rada v Hoby Art v Kranju, toliko grem tudi težko, ker vedno dobim težke bolezenske sindrome, ker bi kupila še to ali ono, pa tisto..... Se je treba kar pošteno kontrolirat. Tako sem odločno kupila samo papirje(in ni bilo prav veliko izbire, le še tisti listi, ki pa jih že imam doma in so se mi tako smilili, da jih nisem hotela uporabiti), dva trakca, ki bi ju lahko uporabila zraven in kos valovite lepenke, ko sem bila že ravno tam.
Tokrat sem nekaj naštempljanih kosov izrezovala, nekaj jih natisnila kar na osnovo (vendar bolj kot nekakšen vodni tisk).
Tudi samo platnico sem malo spremenila. Tokrat smo tri rožice, dodala pa sem še motiv dojenčka v culici.
Več fotografij pa v taistem albumu kot prejšnji - Malo dete.

4 komentarji:

  1. Zelo zelo lep album. Všeč mi je tako izbor papirjev, kot vsi dodatki. Odlično si tole skombinirala in nastala je eno zelo lušna in cart zadevica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ko bo dete zraslo in videlo, kakšen lep mini albumček je dobilo, bo zelo, zelo veselo. Tvoje izdelke je vedno fajn pogledati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasen album, dodatki so tako cartkani!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo!!!Všeč so mi dodatki in papir je tako lep!!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika