sreda, 1. september 2010

Krstne

V drugi polovici avgusta sem občudovala Andrejine krstne voščilnice. Tudi pri meni so v delu svečke, vendar pa še niso zrele za objavo.
Še pred njimi tile cvetoči križi, ki sem jih skupaj z dodatki (tudi notranjo borduro) oblikovala računalniško in potem dala kot fotografije izdelat v foto studio (v mat izvedbi).
Notranjost tokrat malo drugačna (z lepljenjem po sredinskem zgibu in preklopom).
Marjetke dodane s 3d blazinicami.
Tule sem uporabila tudi napis, ki je prav tako dodan s 3d blazinicami.
Pri zadnji pa dodala ročno izdelano rožico.

6 komentarjev:

  1. Vse tri so mi zelo lepe!Všeč mi je tudi notranjost!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe. Ta križ je čudovit.

    OdgovoriIzbriši
  3. oh, kakšne čudovite barve! seveda tudi kompozicija, kot pri tebi vedno in doteran izgled... krasno. grem še enkrat prešnofat :))

    OdgovoriIzbriši
  4. taprva in tadruga, ajojjjjjjjjjjjjjjjjj, rožice preko križa so res pikanai

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika