ponedeljek, 20. oktober 2008

Poroka bo!

Tole pa je tema, ki mi iz ne vem kakšnih razlogov ni nikoli ležala. Preprosto nisem mogla skupaj spravit voščilnice, česarkoli povezanega s to tematiko. To človeka že malo po malo jezi in nekega dne sem se odločila, da se bom po domače povedano "prisilila" in nekaj spravila skupaj. Kolikor se poznam, vem, daje samo potrebno začeti in potem se nekako odpre.

Pa sem "štartala"!

S končnimi rezultati sem bila nekako za silo potolažena. Vsaj nekaj imam na zalogi, če me kdo preseneti s svojo ali koga drugega poroko.




Izbirala sem več motivov in se preizkušala. Odkrito priznam, da me prav nobena ni prav posebno navdihnila.
Na prvi sliki sem uporabila malce otroški motiv para v srcu in iz osnovne sličice priredila tudi ostale dodatke. Za podlogo motivom sem uporabila nežne pastelne tone.

Drug motiv je par v plesu. Tudi tu prevladujejo pastelni toni. Ozadja so razne kombinacije računalniških kombiniranj. Na tule prikazanih sem dodajala ročno izrezane rože z listi iz posebnega, rahlo povoščenega in svetlečega papirja. Sredino zaokrožuje barvni risalni žebljiček, roži pa sta dodani s 3d trakom.





Izbrala sem tudi nekaj preprostih motivov, kjer sem pravzaprav z elegantnimi barvami in dodatki želela vnesti nekaj tiste svečanosti.
Sredinska je pravzaprav mini piramidni motiv.

Mislim, da je to področje, kjer se moram še preizkušati, da bom nekako dobila ven tisto, kar pravzaprav želim.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika