sreda, 22. oktober 2008

Majhne besede

Morala sem poizkusiti tudi te manjše lepotičke.
Pripravila sem si zgolj štiri bele podlage, potem pa začela brskati v škatli, kamor spravljam vse vrstne odpadke. Ko sem dobila nekakšno predstavo, kaj bi lahko uporabila, sem natisnila še pripadajoča ozadja.

Rada se poigravam z različnimi pisavami, saj nekako mislim, da ima prav vsaka svojo govorico.
Prvo sem obdelala ozadja iz raznih, kot sem že napisala, končkov. Velikokrat kje ostanejo kakšne malenkosti, ki jih velikokrat nimaš kam porabiti. Takole pa je šlo. Zgoraj sem puščala bel rob, kamor sem kasneje dodala napis.
Naslednji korak je bil zavezovanje traku naokoli prve strani, tako da je viden tudi znotraj. Tudi tu je šlo za manjše konce traku, ki bi ga drugače težko kam porabila. In na koncu še dodajanje mini motiva. Motivi so dodani s 3d trakom, delno preko zavezanega traku, kar le tega dodatno varuje pred morebitnim premikanjem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika