sreda, 30. maj 2012

Zgibanja papirja

Preden se mesec maj izteče, poiščem moči(tale mesec mladosti, je bil za mene bolj mesec starosti po počutju), da vam pokažem še eno izmed tako ali drugače zgibanih voščilnic.

Med nizkimi belimi škatlami imam eno od njih namenjeno tudi za različna zlaganja. Poizkušam to in ono in ko se zatakne (zmanjka idej ali časa), vržem v to škatlo in potem .....
Tole zloženo čudo je ostalo še od takrat, ko sem se lotila posebnih oblik, drugačnega zlaganja ... tako da sem sedaj morala samo obliko samo obdelati.

Ni bilo ravno preprosto.Ker mi sploh ni bilo jasno, kako sem to zložila, kaj sem delala, kaj hotela.
Potem sem zadevi pristopila drugače "misleče". Sploh ne gre za obliko, pač pa za ..... recimo: ko spregovori notranjanost. In je bilo lažje. Čeprav ima veliko mojih voščilnic t.i. izdelano notranjost, pa se mi zdi prav, da tudi tu naredim razliko. Veliko voščilnic ima zgolj (jaz pravim) delno izdelano notranjost. Največkrat takrat, ko so osnove temne, in je to nujno potrebno, da notranjost opremimo, da je primerna za pisanje teksta.
Pri "pripovedovanju notranjosti" pa naj bi bila le ta enakovredno izdelana licu voščilnice ali tudi še bolj dodelana, zgovorna kot sam zunanji del.

In tako nekako sem potem tudi izdelala tole čudno (jaz pravim kar vesoljsko) obliko.Sem kar zadovoljna  s končno podobo.

8 komentarjev:

  1. Taka čestitka je darilo sama zase. Zelo lepa. In takole iz notranjosti, brez vpletanja uma, je ustvarjalnost čisti užitek. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštna in bogata zgibanka :-))
    Zelo všečna!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav lahko si zadovoljna, prav lepo je izpadla tvoja zgibanka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuauau kakšno zgibanje, zelo lepo in skrivnostno!

    OdgovoriIzbriši
  5. o spet ena lušna voščilnica!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično si tole naredila. Zelo zelo zanimiva oblika, krasno se ji poda. Naj bo junij bolj prijazen s tabo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj,koliko pregibov,jaz bi se izgubila;) Ampak tebi vedno uspe. Spet čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  8. NO, TAKŠNE PA ŠE NISEM ZASLEDILA.ZELO DOBRO SI JO IZDELALA.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika