petek, 25. maj 2012

Rožice malo drugače

Že dolgo je, kar sem nazadnje delala piramidno tehniko. Včasih (v še nepoplavi množice dostopnih štempiljk, papirjev, dodatkov....) pa sem se je kar veliko posluževala. Večji del (kar polovico, če ne še več), sem jo oblikovala sama s pomočjo računalnika.
Za današnje pa sem uporabila kar stare razglednice iz zaloge.
Gre za nižje oblikovano piramidno, vendar je tokrat šlo zgolj za predstavitev. Več o tem pa si lahko preberete v kratkem članku.

4 komentarji:

  1. Uf, piramidna je bila na Otoku zakladov, svoj čas res popularna. :)
    Po dolgem času, jo je lepo znova občudovati na tvojih izdelkih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni se zdi zelo fajn, da si znova obudila to starejšo tehniko, ker mi je všeč in tudi članek se mi zdi zelo dobro sestavljen in ima kar nekaj dobrih nasvetov. Všeč mi je, kar si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Se strinjam s predhodnicama! Lepo! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  4. tale tehnika je zelo zanimiva in res ne vem zakaj se je še nisem lotila :)
    a ja časa nimam :))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika