četrtek, 9. februar 2012

Poročni album "Najina zgodba"

Še eden iz serije poročnih albumov.

Je že tako, da ko nekam padem, padem globoko.In ker nisem ravno neki plavalec, potem tudi težko izplavam ven. Kar malo groza me je, ker moram danes narediti šest voščilnic v čisto drugačnem stilu. Sploh mi ni jasno, kako naj se jih lotim. Že ene petkrat sem pregledala papirje, pa nikakor sploh e najdem ustreznih, kaj šele da bi mi sinila kakšna pametna ideja.

Papirji od prejšnjega kremastega albuma so se znašli tudi tukaj, le da sem jih ponovno kombinirala z še drugimi papirji. Na ta način bo gotovo 1x nastal še en album, saj sem spet pretiravala z osnovnimi listi, ki so tokrat različnih barv. Tako so ostali napol polepljeni s papirji in jih resnično nimam za porabit za kaj drugega.

Tokrat sem albumu dala naslov "Najina zgodba". Preprosto pač še ena od mnogih zgodb ljubezni, pa vendar edinstvena. Saj vsako zgodbo ljubezni pišejo povsem drugi ljudje.
Posebej bom izpostavila samo ta dva pogleda v notranjost, kjer sem dodala poročni par, nevestino obleko, njegov suknjič in preprosto nadstropno torto.

Za ostale podrobnosti pa .....Predstavitev
Album je tokrat vezan z dvema kovinskima obročkoma, ki sem ju napeljala tudi skozi platnico. Ima nekoliko več notranjih delov, ki se razpirajo, zatikajo ....

5 komentarjev:

  1. Čudovit... In naj bo zgodba srečna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čisto nekaj posebnega ja...elegantna barva, ni kaj! Glede ideje pa...nekaj je v zraku, jaz sem se danes lotila dveh za dve 40-letnici... težko in težko je šlo, ampak je steklo :-)upam, da tudi tebi!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika