petek, 23. september 2011

Za enega simpatičnega fantina

Je tole zeleno rjavo darilo.

Vrečka, blok z razdelki za pisanje in dvema žepoma, tri škatlice, ki so trenutno napolnjene z......
Prvo sem naredila vrečko, potem škatle in na koncu še blok/zvezek.
Zakaj je darilo takšno kot je? Kot pomoč pri urejanju herbarija za šolo. 
Seveda sem škatle tudi napolnila. S čim sem jih napolnila in kaj se je s škatlami dogajalo še pred tem (preden so postale to, kar so sedaj), pa si lahhko preberete na I love Christmas.

6 komentarjev:

  1. Zelo so lepe barvna, kombinacija mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno darilce in lepo si tole vse zapakirala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo darilo. Krasne barve si uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res dobra barvna kombinacija in odlični končni izdelki, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. všeč mi je barvna kombinacija

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovit kompletek v čudovitih jesenskih barvah :-))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika