petek, 25. september 2009

Ko te "posilijo" s časom

Natanko 20 minut sem imela časa, da naredim...............kaj vem...kar nekaj. Darilno embalažo, kamor bo lahko vtaknila bonbone in pripadajočo voščilnico. Seveda na zalogi popolnoma nič, v delu (nedokončano) le novoletno............
Kako že gre? Tista torbica namreč, ki jo včasih naredim.

Sovražim kadar me takole na kratko preganjajo s časom in ne morem niti mislit!

Nastal je tale "hitri" kompletek za novo domovanje bonbonov.

Mularija je že na žurki in uživa svojo brezskrbno mladost. Saj je prav. Meni pa vseeno ostane grenak priokus.

Danes resnično ni moj dan.

Uro pred tem je najmlajša odhajala na praznovanje rojstnega dne. Vse na hitro, vse nekaj sčarano. Še dobro, da imam kdaj pa kdaj na zalogi kakšen že uokvirjen gobelin, ki jih delam, kadar sem prisiljena ležati v bolnici. Delo v katerem prav nič ne uživam, ampak nekaj moraš početi.

8 komentarjev:

  1. Se ne opazi, da je na brzino delano. Lepo kot vedno pri tebi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Preprosto in zelo lepo. Oglasi se na mojem blogu, mogoče pa le ni tako siv dan :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je ful všeč-preprosto in elegantno. Je pa res, da je z večjim veseljem ustvarjati v miru in brez pritiska.

    OdgovoriIzbriši
  4. super si tole naredila kjub pomanjkanju časa
    tudi jaz ne maram stvari "na zadnji trenutek" tako da te popolnoma razumem

    OdgovoriIzbriši
  5. Super je tole. Jaz v 20 minutak komaj dam na mizo liste in ostale pripomočke :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čeprav na hitro - rezultat je vseeno super. Vem pa, kako izgleda, ko je treba nekaj pod mus.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, tebi vzame 2o minut, meni bi vzelo ves dan! Res si prava mojstrica!

    OdgovoriIzbriši
  8. No Marika, saj veš: diamant rabi pritisk....in mislim, da se je tole tukaj zgodilo,kajti ustvarila si čudovit komplet!!!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika