ponedeljek, 22. junij 2009

Še eno darilo je pod streho

Včasih ima človek občutek, da so kar naprej rojstni dnevi. Ali pa sem nesposobna in vsako stvar tako dolgo delam, da se zavleče do naslednjega rojstnega dne.

Tale mi je šel kar precej težko "od rok". Mislim...nekako težko sem ga naredila, pa mi sploh ni jasno zakaj.

  • Majhen blokec za zapiske, čečkarije
  • Vrečka v katero je prišel blokec in pa voščilnica
  • Manjša škatla z dvema razdelkoma
  • Velika škatla, ki v notranjosti skriva 4 origami škatlice.

Vem, da bi lahko vse skupaj še kaj dodatno okraševala, se poigravala z različnimi idejami, vendar pa se mi preprosto ni dalo. Le da sem ga spravila pod streho in to je bil uspeh.

Po vsakem takem projektu človek reče: Sedaj bo pa lažje.
Bomo videli ali je temu res tako.

6 komentarjev:

  1. Uf, česa se vs ene lotiš, rogami škatlice v veliki škatli...noro. Papir pa poznam, imam tudi jaz nekje še takšnega doma :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšen projekt, čudovito narejeno. Papir mi je všeč! Lp, moni

    OdgovoriIzbriši
  3. Že nekaj časa opazujem te tvoje škatlaste izdelke in končno je čas, da jih tudi pokomentiram ;-) Fantastične so, izvirne, lepih barv. In zelo lepo izgleda celoten paket izdelkov.

    OdgovoriIzbriši
  4. Spet en čudovit projekt! Vedno ostajam brez besed, ko občudujem tvoje izdelke! Glede rojstnih dni se pa povsem strinjam s tabo... tudi jaz imam včasih občutek, da še mize nisem uspela prav pospraviti, pa me že čaka izdelava novega izdelka...

    OdgovoriIzbriši
  5. Super darilo- spet!!!Škatlica upedenana in natančno narejena- lepa, pa še barve so super.

    OdgovoriIzbriši
  6. res mi je všeč...!pohvalno..zelo rada delam stvari iz papirja ki so tudi uporabne zato;ali mogoče kdo pozna kakšno dobro spletno stran z navodili oz postopkom za delanje različnih izdelkov.hvala za odgovore!(:

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika