petek, 12. junij 2009

Modro darilo

Pozdravljeni vsi skupaj v lep sončen dan. Obljubljajo, naj bi vikend in še kak dan v prihodnjem tednu preživeli v lepem vremenu, potem pa spet........
Za danes Modro darilce.

Kombinirala sem več različnih odtenkov modrih papirjev, kartonov, trakov....tudi bonboni in pisalo so modri. Mapa za pisanje nosi naziv Modri zapiski.

Mapa ima osnovo iz lepenke, ki sem jo oblekla tako zunaj kot znotraj. Na to pa je nalepljen karirast blok za pisanje. V manjši Ne pozabi, pa so samolepilni lističi (Žal teh ni in ni bilo modrih, tako da so rumeni. Le kam neki so se skrili, ker vem, da jih imam ?)

Voščilo je spet tisto v škatlici. Tokrat sem na prozorne trakove "obesila" balone in pa napis v angleškem jeziku.

Tudi ploščate lizike sem oblekla v modre rožne cvetove, jim na paličico dodala še trak. Zataknjene so v bonbone, ki služijo za podlago.

Sama škatla je drugače namenjena shranjevanju raznih pisal. Narejena je iz malo tršega natur papirja in oblečena, ter okrašena s pikicami.

4 komentarji:

  1. Dober komplet. Je pa tisti napis: modri zapisi malček ironično napisan :))) Glede na to, da je na modri mapi :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. What gorgeous creation Marika,l love the colour.

    Hugs Riet.x

    OdgovoriIzbriši
  3. Super lep komplet, , mi je všeč tudi napis na mapici- za modre zapiske.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika