ponedeljek, 29. december 2008

Zeleno in zeleno in ......

....spet zeleno.

Hja...malce pozno, pa vendar. Sem mislila slikat včeraj in dodati, pa me je zmanjkalo pred tv-jem. Zadeva, ki se mi večkrat naredi, ker se še vedno precenim, da zmorem več, kot pa se potem to izkaže v resničnem življenju.
Te dni sem nekako brez pravega navdiha, niti ga po pravici povedano ne iščem preveč. Preprosto mi odgovarja malo odklopa in lenarjenja. Včeraj pa me je nekaj "pičilo" in prvič sem se lotila izdelovanja po določenih pravilih. Res da sem izbrala za sam start takšno široko področje in sicer za My Time To Craft ....zeleno.
Na začetku mi je bilo vse skupaj odveč, potem pa je kar nekako steklo. Osnova voščilnice je bila odrezana(zelena) in izbrala sem ozadje: v nežnih zelenih tonih na belem ozadju.

Nisem še vedela kaj naj sploh naredim in kar nenadoma je padla odločitev, da bo vse zeleno.
S pomočjo doma izdelane šablone sem kot prvo naredila dva velika cveta. Barvana sta s svetlečimi voščenimi barvami in svetlejši del senčen še z pastelnimi barvicami. med obema plastema sem dala kos 3d traku in vse skupaj povezala z zelenim risalnim žebljičkom.
Okrasna bordura je bila druga na vrsti. Svetlo zeleno ozadje, ki sem ga valovito narezala in ta rob obrobila z temno zelenim gel pisalom v črtkanih črtah.


Na sredini nalepljen temno zelen raven trak, ki sem ga okrasno naluknjala in preko njega z razcepkami (spet zelenimi) dodala pet izsekanih zelenih cvetov.
Tiskano ozadje sem lepila na temno zeleno in naokoli zavezala okrasni trak iz satena ter vse skupaj pritrdila na osnovo. Cvetova in bordura so dodani s 3d trakom.
Nekaj ostankom, ki so mi še ostali sem uporabila za izdelavo notranjosti, kjer je izdelan desni in pa spodnji rob.
Pa mi je uspelo narediti moj prvi izziv.

4 komentarji:

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika