ponedeljek, 8. december 2008

Rožnati Pop - Up album

Z izdelavo tega albuma sem si časovno gledano vzela več časa, saj sem želela, da fotografiram postopek izdelave. Prav ta je delan za darilo nečakinje in na vseh fotografijah pač ni dodano nobenih fotografij, ker so osebene narave. Naj ob tem dodam samo še to, da bom potem, ko bodo fotografije vstavljene( pričakujem jih drugi teden) tudi preko fotografij po kotih dodajala podobne rožice in metuljčke, kot so na prvi strani albuma.
Prva stran, se pravi platnice, ni ravno po "mojem izboru". A sem se prilagajala osebi, za katero je pač delano. Album pride na desni strani skupaj zavezan s pentljo. Ta pentja ima pravzaprav dvojni pomen.(pogled iz ptičje perspektive). Pentljo razvežemo, album razpremo in razprtega ponovno zavežemo, da lahko okrasno stoji, kamor ga pač postavimo. Na hitro gledano je v njem prostora za osem fotografij, lahko pa pač kombiniramo po lastnih željah.
Pri tem albumu sem za večino notranjih delov uporabljala razne štampiljke, papirji pa so bolj nežnih barv.
Tudi tele drobne rožice se bodo kasneje pojavljale v notranjosti ob fotografijah.
Postopek dodajam v rubriko v desnem menuju, kot moj Decembrski bonus.

Sedaj pa proč od ustvarjanja......v kruti svet realnosti: trgovina, kuhanje kosila, obesit cunje......Grrrr!. LE kdo neki se je vsega tega spomnil?

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika