torek, 2. april 2013

Iz delavnice

Ja, ja  ... saj vem, da ni več marec. Je že april, ki smo ga začeli praznično, pa lažnivo, pa sneženo ...... kar nekaj je tole letos. Sploh ne vem kaj naj si mislim.
Delavnica še vedno čaka boljše čase. Mogoče pa ONA ve, da mora biti pomlad. Da je vsako leto tako na pomlad. Zgoraj pa lahko vidite več ali manj delovno temperaturo pri meni: med 18,5-20stopinj.  V družbi z dvema povsem drugačnima napravicama za luknjanje.
Takole so že leta, v eni ta isti škatli vse klasične kuverte(od kupljenih, do doma narejenih). Samo vsebina škatle se menja. Vse večje imajo domovanje v večji škatli, skupaj s papirnatimi vrečkami, kavnimi filtri in podobnim.
In Delček, ko sem že pisala o tem .... pospravljen delovni pult je samo za fotografiranje(tisti drugi, ki ni namenjen rezanju, pač pa ostalemu). Tule se že nabira in nabira. Le kdo neki bi imel čas to pospravljat kar naprej? V majhnih predalčkih se skriva 100 in ena drobnarija, na radiatorju imajo domovanje nekateri trakovi, visoko pod stropom pa škatle, ki niso toliko v uporabi. Vendar morajo biti prozorne, da imam šaro vsaj nekako pod nadzorom.
Prastara stalaža je ležala v kleti. Sedaj sem jo zvlekla v delavnico in plastične košarice napolnila z raznorazno ..... Je priročno. Ker vzameš kar košarico in je to to. Ob strani pa še malo dodatnega prostora.

Sedaj bom pa do POMLADI dala mir z delavnico! Letos je očitno itak ne bo.

1 komentar:

  1. tudi mene čaka spomladansko čiščenje in da seveda v sklopu tega najdem založene in pozabljene stvari,katere sem kupila in nikoli še uporabila.Ampak enkrat vse pride prav.Prav čudovito je pogledati tvojo delavnico,vsepoštimano,kot je treba.Tudi te košarice so mi zelo všeč,lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika