nedelja, 11. julij 2010

Iz majhnega zraste veliko

Ste opazili, da zadnje čase kar vsak dan objavljam?
Pa nima to žal nobene veze s pridnostjo ali čim podobnim, pač pa je preprosto zgolj samo dejstvo, da moramo biti malo bolj doma  in tako se včasih v vročih dneh dan prav vleče kot elastika sem ter tja.
Skačem kot  mrčes zdaj sem zdaj tja ....od limonad, do vodnjakov želja...včasih s starinskimi podobami malih deklic, s košaro jagod  ali po sovje zvezdavo "buljim" v svet.
Včeraj sem bila majhen fantič....tisti tipično fantovsko igriv, na trenutke klasično otroško nagajiv, z veliko mero bujne domišljije, nepridvidljiv.......
Ob reki sem kurila ogenj in se osmradila kot prekajena šunka, se najedla pečenih hrenovk in umazala do komolcev z krompirjem pečenim v žerjavici, z zogljenelimi palicimi risala po kamenju.Le pločevinka piva se ni podala k temu fantinu in pa dolgo krilo. 

Tudi za nagradice je čas, da se za njih zahvalim. Od Špele iz Naše vsesortarije, pa od Kristine iz Mlin nakitin je priletela. Hvala obema. Dva od blogov kamor resnično rada pogledam.
Pravila:
- podeli nagrado naprej 10-im blogerkam,
- napiši objavo o tem, kdo ti je podelil nagrado in objavi sliko,
- blogerke, ki si jih nagradila, obvesti o nagradi
 Bolj ko sem gledala po naši sceni, bolj je več ali manj ta nagradica že obkrožila bloge, ki jih sama spremljam (pa jih ni tako malo). Pa vseeno (tudi če se ponavljam):
Nena 
Chez moi
Flo in njeni prsti
MaleNoreIdeje
Hišica čarovnij

Nekako pet sem jih skupaj spravila.

Za  konec še nadaljevanje Klare. Tokrat z naslovom Razkritja in zmede.

2 komentarja:

  1. pa ravno to je nabolj luštno - poplesovati od ene do druge ideje, lezti pod kožo svojim junakom, prinašati na mizo otroštvo in izpod nje vleči spomine, ... ja, prav je tako. tudi in predvsem takrat, ko imaš roke do komolcev v domišljiji, v pečenem krompirju ali papirju :)

    misel je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vesela, lušna čestitka in veseli me, da si se za trenutke prelevila v igrivega fantiča.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika